Acasă > Bârfe > No name game – Jocul care va dispera blogosfera

No name game – Jocul care va dispera blogosfera

Ideea de baza a jocului: fiecare jucator trebuie sa ghiceasca, sa intuiasca in urma indiciilor primite numarul pe care l-a ales partenerul de joc.

Numarul minim de jucatori : 2

Cand numarul este mai mare de 2, jocul se joaca in lant, de genul: A ghiceste numarul lui B, B ghiceste numarul lui C, C pe al lui D si … Z lui A. Pentru ca jucatorul A sa primeasca indicii de la B trebuie sa zica un numar la ghici sau rezultatul unui rationament riguros (cum il duce mintea).

 Reguli: Numarul trebuie sa fie format din 4 cifre, toate distincte intre ele si prima cifra sa nu fie 0 (zero). Dupa ce primeste indiciul de la celalalt jucator, vine randul celui de al doilea jucator sa zica un numar si primul sa ii ofere indicii.

 Indiciile care pot fi oferite:

1)    0 (zero) – daca cel putin o cifra din numarul zis de jucatorul A are aceeasi pozitie in numarul stabilit la inceputul jocului de jucatorul B.

 De ex., B alege numarul 1235 (cel pe care il tine secret si pe care trebuie sa-l ghiceasca jucatorul A.). Jucatorul A spune numarul 1789. In acest caz cifra 1 se regaseste in aceeasi pozitie ca in 1235 si va primi indiciul 0.

 2)    X (ics) – daca cel putin o cifra din numarul zis de jucatorul A se regaseste in numarul stabilit de B, dar in alta pozitie, are alt rang

 Pe acelasi ex: 1235. Daca A spune 7819, B ii ofera indiciul X.

 3)      Daca cele doua numere nu au nicio cifra in comun i se ofera indiciul NIMIC.

 Daca au mai mult de doua cifre in comun, indiciul NU se ofera in functie de ordinea literelor. (Altfel, jocul ar fi prea usor! J)

 Exemplu:

Pentru 1235 daca i se spune numarul 1346, se va oferi indiciul: un zero (o ) si un ics (x)

Pentru 1235 daca i se spune numarul 1253 , se va oferi indiciul: doi de 0 si doi de X , pentru 2185 indiciul: un zero si doi icsi..

Pentru 1235 daca i se spune numarul 1235, jocul se termina intrucat numarul a fost ghicit/intuit si cel care a oferit numarul castiga.

 Daca se joaca in mai mult de 2, cel caruia i se ghiceste/intuieste numarul este eliminat din joc si castiga cel caruia nimeni nu i-a dibuit numarul stabilit la inceput.

 Se pleaca de la premisa ca toti jucatorii sunt fairplay si nu schimba numarul pe parcurs si nici nu ofera indicii gresite. Oricum toate acestea pot fi verificate, reluand pasii jocului

PS. Daca aveti idee cum se numeste jocul, spuneti.

  1. 19 martie 2010 la 21:32 | #1

    Totusi destul incat sa vad berze si lebede.

  2. Laura
    19 martie 2010 la 21:42 | #2

    Ai baut ceai fierbinte?

  3. Laura
    19 martie 2010 la 21:43 | #3

    Aspirina?

  4. Laura
    19 martie 2010 la 21:44 | #4

    Iar mi-o disparut editarea! No, o fost pentru scurta durata big grin

  5. 19 martie 2010 la 21:49 | #5

    Am bagat nurofene pt raceala, dar … , nu vrea.

  6. Laura
    19 martie 2010 la 21:51 | #6

    Pai trebuie sa stai si in pat si la caldurica!

  7. 19 martie 2010 la 21:52 | #7

    Nu pot eu sa stau locului. Ma duc sa pap. Sper sa revin.

  8. Laura
    19 martie 2010 la 21:56 | #8

    Pofta buna si o seara frumoasa happy

  9. 20 martie 2010 la 08:50 | #9

    @Julius, vezi ce faci cu infertilitatea aia, anul trecut a fertilizat cam tot ce mişca pe acolo laughing

  10. 20 martie 2010 la 13:39 | #10

    neata, in sfarsit in vizita pe la voi, cum merge treaba?happy

  11. kekee
    20 martie 2010 la 15:04 | #11

    @MifTy
    1- sunt un băiet de la ţară.
    3- sunt un căpşunar , nu pretind că sunt un om deosebit, dau şi io cu sapa pe aici.
    2- România e de pe vremea lui Decebal şi Traian / România unită şi mare, ha ?
    3- aveau ţăranii producţii de 12 tone la hectar la cereale , de reuşeau cu un pic de teren arabil să hrănească şi alte popoare.
    4- pe Wikipedia, în engleză ( ştii ce e wikipedia ? ) , Bologna e oraşul cu cea mai veche universitate. Or fi cretini ăia de la Wikipedia ? Ia trimite-le un email să le spui tu ce şi cum stau lucrurile !
    5- Da ! Fără tătucul Ceauşescu , eram un analfabet !
    Noroc , că ne-a învăţat carte el ( un şuşter ) şi mama Leana ( o boarfă ).
    Restul popoarelor lumii E ANAFABEŢI TOŢI , ( că ei nu au avut norocul de un cretin ca ceaşcă ).
    Nu-i pup în cur nici pe broscari , nici pe americani şi nici pe nemţi . Au şi ei bubele lor, că nimeni nu-i perfect.
    Dar când aud câte unul ca tine, care nu are de ce să se şteargă la cur , cum se dă mai bun, mai harnic şi mai deştept decât ei.
    CARE HABAR N-ARE !
    Care nu a ieşit în viaţa lui din romanela, sau dacă a făcut-o a făcut-o cu 5 euro în buzunar, mâncând din brişcă , pe maxim 2 săptămâni.
    Care în FAŢA REALITĂŢII , vine cu poveşti din cărţi !
    Ticule , ai o problemă cu percepţia realităţii !
    PS. singura persoană care poate avea o părere INFORMATĂ ŞI REALĂ e strigo , pentru că a mâncat multă pâine în străinatate.
    Stai în străinătate vreo 5 ani, pun pariu PE ORICE , că îţi schimbi ideile.

  12. 20 martie 2010 la 16:23 | #12

    nu schimb nimic!!!
    20 de ani în care am tot auzit aceeaşi placă m-a lămurit cum stă treaba fără să mă duc la mama dracu’ pentru asta.
    sau nu ştii că mincinosul când vrea să convingă fraierii repetă aceeaşi placă, fără modificări, la nesfârşit, făcându-se că nu-i aude pe cei care îi spun de la obraz că-i mincinos???
    a, stai, acum avem “corectitudinea politică”, nu mai e voie să spui cumva adevărul, că eşti dat de mincinos în judecată… hoţul te condamnă că-ţi aperi avutul, şi poliţaiul te închide că nu te-ai lăsat omorât cu bunăvoinţă.
    repet: fără comunism, nu pupai tu niciodată şcoală!!! şi fără ceaşcă, care a decis extinderea gratuităţii şi la liceu şi facultate, nu doar ciclul primar, făceai o laie.
    repet: aveam. de ce crezi că ruşii ne-au furat pământul din bărăgan, la propriu???
    unde scrie pe wikipedia??? rolling on the floor
    pe wikipedia o să găseşti doar “ce convine”, nu o realitate.
    şi ce universitate aveau în bologna, de lasagna e maccaroni con carne (de broască… chiar, nu te-ai întrebat de ce au ăştia bighin la broaşte)???

  13. Laura
    20 martie 2010 la 19:49 | #13

    Măi flăcăi, staţi oleacă mai liniştiti. Hai mai bine să bem un vinişor in pace şi prietenie. Problema noastră nu-i cine-i mai tare şi mai deştept sau mai ştie io.

    Chinezii, fraţilor, aici e marea dilemă: voi ştiţi că cel mai mare creditor din lume e China? Că americanii sunt inglobaţi până peste cap la chinezi (americanii fiind şi statul cu cele mai mari datorii)? Chiar şi japonezii (care ştim ce relaţii au cu chinezii) sunt datori la ei? Ştiţi că DAX-ul (indecele bursier al pieţei germane de capital) cum tuşeşte Dow Jones-ul (indecele bursier al peitei de capital us-americane) cum, vorba aceea « face gripă » (adecă e cam dependent de dezvoltarea lui)? Deci germanii de americani, americanii de chinezi. E nasoală treba. Zic şi eu, că de când mă preocupă materia umpic mai mult, cu atat îmi dau seama cum se schimba puterile în lumea asta. Ce mai contează ce am fost o dată? Contează unde suntem acum şi cam in ce direcţie ne îndreptăm. Poate nu neapărat pentru noi, dar pentru copii noştri (io n-am, dar poate voi avea), pentru nepoţeii nostri.

    Şi apropos, m-am uitat şi io pe net care-i cea mai veche universitate din lume: dupa “Neue Zürcher Zeitung” (“noul ziar din Zürich” că parcă zürichez sună cam nasol, care de fapt nu-i chiar asa nou, ci cam de vreo 225 de ani big grin ), cică arheologii polonezi ar fi descoperit cea mai mare universitate in Alexandria in sec. 5 d.C.

    http://www.nzz.ch/2004/05/26/vm/newzzDUPHAZLW-12.html

    Cam la fel am găsit şi pe site-ul german geomagazin

    http://www.geo.de/GEO/kultur/geschichte/2668.html

    sau in welt online, renumit magazin german
    http://www.welt.de/print-welt/article316329/Aelteste_Universitaet_der_Welt.html

    Ciudat, informatia asta m-am gasit-o in engleza sau romana. Deci i-am citat şi io pe elveţieni şi germani. Aici la wikipedia în germană scrie ca cea mai veche universitate din europa nu se ştie exact care e, care nu s-au descoperit încă documentele care să ateste asta: ori Bologna, care s-a autoproclamat cea mai veche, ori Sorbonne in Paris. Amandoua din sec. 11 d.C. Oricum nu mai contează. Important e că şi femeile au drept de studiu şi că trăim în societăţi civilizate. Europa e chiar mică. Pe mine m-a luat groaza când m-am uitat mai atent pe hartă şi am descoperit ce mică e Europa. Uitaţi-vă atent. E chiar mică. Aşa că hai să bem împreună un păhărel că nu suntem aşa departe şi nici nu suntem prea deosebiţi unul de altul.

    Hai noroc winking !

    PS: cred ca am scris cel mai lung comentariu din viata mea. Merit un premiu laughing

  14. Laura
    20 martie 2010 la 19:51 | #14

    Sinzico, chiar ma intrebam pe unde-ti umbla pielea! Aici lumea o dat in discutii existentiale rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor si m-am bagat si io ca musca-n lapte laughing

  15. Laura
    20 martie 2010 la 19:53 | #15

    Am scris si io un comentariu lang cat o zi de post si nici n-o intrat hihihihi… no, nici nu.l mai tiparesc!

  16. Laura
    20 martie 2010 la 21:14 | #16

    Măi flăcăi, staţi oleacă mai liniştiti. Hai mai bine să bem un vinişor in pace şi prietenie. Problema noastră nu-i cine-i mai tare şi mai deştept sau mai ştie io.

    Chinezii, fraţilor, aici e marea dilemă: voi ştiţi că cel mai mare creditor din lume e China? Că americanii sunt inglobaţi până peste cap la chinezi (americanii fiind şi statul cu cele mai mari datorii)? Chiar şi japonezii (care ştim ce relaţii au cu chinezii) sunt datori la ei? Ştiţi că DAX-ul (indecele bursier al pieţei germane de capital) cum tuşeşte Dow Jones-ul (indecele bursier al peitei de capital us-americane) cum, vorba aceea « face gripă » (adecă e cam dependent de dezvoltarea lui)? Deci germanii de americani, americanii de chinezi. E nasoală treba. Zic şi eu, că de când mă preocupă materia umpic mai mult, cu atat îmi dau seama cum se schimba puterile în lumea asta. Ce mai contează ce am fost o dată? Contează unde suntem acum şi cam in ce direcţie ne îndreptăm. Poate nu neapărat pentru noi, dar pentru copii noştri (io n-am, dar poate voi avea), pentru nepoţeii nostri.

  17. Laura
    20 martie 2010 la 21:15 | #17

    Şi apropos, m-am uitat şi io pe net care-i cea mai veche universitate din lume: dupa “Neue Zürcher Zeitung” (“noul ziar din Zürich” că parcă zürichez sună cam nasol, care de fapt nu-i chiar asa nou, ci cam de vreo 225 de ani big grin ), cică arheologii polonezi ar fi descoperit cea mai mare universitate in Alexandria in sec. 5 d.C.

    http://www.nzz.ch/2004/05/26/vm/newzzDUPHAZLW-12.html

    Cam la fel am găsit şi pe site-ul german geomagazin

    http://www.geo.de/GEO/kultur/geschichte/2668.html

    sau in welt online, renumit magazin german
    http://www.welt.de/print-welt/article316329/Aelteste_Universitaet_der_Welt.html

    Ciudat, informatia asta m-am gasit-o in engleza sau romana. Deci i-am citat şi io pe elveţieni şi germani. Aici la wikipedia în germană scrie ca cea mai veche universitate din europa nu se ştie exact care e, care nu s-au descoperit încă documentele care să ateste asta: ori Bologna, care s-a autoproclamat cea mai veche, ori Sorbonne in Paris. Amandoua din sec. 11 d.C. Oricum nu mai contează. Important e că şi femeile au drept de studiu şi că trăim în societăţi civilizate. Europa e chiar mică. Pe mine m-a luat groaza când m-am uitat mai atent pe hartă şi am descoperit ce mică e Europa. Uitaţi-vă atent. E chiar mică. Aşa că hai să bem împreună un păhărel că nu suntem aşa departe şi nici nu suntem prea deosebiţi unul de altul.

    Hai noroc winking

  18. Laura
    20 martie 2010 la 21:17 | #18

    Şi apropos, m-am uitat şi io pe net care-i cea mai veche universitate din lume: dupa “Neue Zürcher Zeitung” (“noul ziar din Zürich” că parcă zürichez sună cam nasol, care de fapt nu-i chiar asa nou, ci cam de vreo 225 de ani), cică arheologii polonezi ar fi descoperit cea mai mare universitate in Alexandria in sec. 5 d.C.

    http://www.nzz.ch/2004/05/26/vm/newzzDUPHAZLW-12.html

  19. Laura
    20 martie 2010 la 21:17 | #19

    Cam la fel am găsit şi pe site-ul german geomagazin

    http://www.geo.de/GEO/kultur/geschichte/2668.html

  20. Laura
    20 martie 2010 la 21:18 | #20

    sau in welt online, renumit magazin german
    http://www.welt.de/print-welt/article316329/Aelteste_Universitaet_der_Welt.html

    Ciudat, informatia asta m-am gasit-o in engleza sau romana. Deci i-am citat şi io pe elveţieni şi germani. Aici la wikipedia în germană scrie ca cea mai veche universitate din europa nu se ştie exact care e, care nu s-au descoperit încă documentele care să ateste asta: ori Bologna, care s-a autoproclamat cea mai veche, ori Sorbonne in Paris. Amandoua din sec. 11 d.C. Oricum nu mai contează. Important e că şi femeile au drept de studiu şi că trăim în societăţi civilizate. Europa e chiar mică. Pe mine m-a luat groaza când m-am uitat mai atent pe hartă şi am descoperit ce mică e Europa. Uitaţi-vă atent. E chiar mică. Aşa că hai să bem împreună un păhărel că nu suntem aşa departe şi nici nu suntem prea deosebiţi unul de altul.

    Hai noroc winking

  21. Laura
    20 martie 2010 la 21:19 | #21

    No, daca am impartit comentariul in mai multe o intrat. Pana la urma, m-am razgandit si tot l-am pus daca tot l-am scrishappy

  22. Florian
    20 martie 2010 la 21:30 | #22

    Ce debit ai, strigoito, m-ai lasat cu gura cascata. Dar cea mai tare informatie este ca cea mai veche universitate din lume a fost colea, la o aruncatura de bat, in Alexandria. Sa mai zica ceva Julius de judetul Teleorman, ca vede el!
    PS Tot aici, in Alexandria, a fost si cea mai mare biblioteca de papirusuri. Suntem tari, dom’le! laughing

  23. Florian
    20 martie 2010 la 21:36 | #23

    Strigoito, or fi SUA datoare la chinezi, dar raman cea mai puternica tara din lume, din toate punctele de vedere. Este si asta o strategie, sa imprumuti bani si sa ii investesti in dezvoltare economica, aducatoare de profituri mai mari decat dobanda la imprumut. Mai rau e de noi, romanii, ca a imprumutat Boc in draci si s-au dus banii ca apa in nisip.

  24. Florian
    20 martie 2010 la 21:49 | #24

    Ai dreptate, strigo, Europa e mica, dar e plina de frumuseti create de natura sau de mana omului. Mi-ar placea sa am bani si timp, sa pot vedea pe indelete cat mai multe din toate locurile din Europa incarcate de frumusete, istorie, arta si traditii.

  25. Florian
    20 martie 2010 la 21:50 | #25

    Ce bine ca am ramas singur pe aici. Pot sa bat campii cat vreau, ca nu ma contrazice nimeni laughing

  26. Laura
    20 martie 2010 la 21:51 | #26

    Magarusule, noi vorbim amandoi despre acelasi port egiptean, nu laughing ? In rest esti chiar nebun rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

    Nu fii asa sigur cu cea mai puternica tara… la ce te referi? Politic, economic? Mai, nu esti deloc exact, asa te-am invatat io tongue ?

  27. Florian
    20 martie 2010 la 22:03 | #27

    Stiam ca vorbesti de egipteni, strigo, da’ am facut si eu putin pe prostul (Doamne, n-oi fi ramas asa? crying). Daca am zis de biblioteca de papirusuri, normal ca stiam de care Alexandria e vorba.
    Cat despre SUA, am zis ca e cea mai puternica tara din toate punctele de vedere, deci si economic, si militar. Asa ca am fost cat se poate de exact, asa cum m-ai invatat tu laughing
    Zici ca n-am dreptate cu SUA, ca ar fi cea mai puternica tara? Nu te contrazic, daca imi spui tu care este adevarul tongue

  28. kekee
    20 martie 2010 la 22:08 | #28

    @ mifty
    abandonez .
    Da ai dreptate !
    @ strigo
    ştii care e chestia faină ?
    că în momentul în care a fost criza cea mai mare la americani, ştii cine tremura cel mai tare , să nu care cumva să se prabuşească sistemul financiar bazat pe dolari ?
    CHINEZII , rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor
    Se treziseră cu zeci de metri cubi de dolari , care risca să nu aibe nici măcar valoarea hârtiei igienice.
    Nu uitaţi că moneda e doar reprezentarea unei valori.
    Or fi având chinezii mulţi dolari, DAR CE VIAŢĂ AU ?
    Aia e important !
    Ce am în frigider, ce saltea am la pat, ce maşină am , ce şosea am, ce cultură am , ce nivel de scolarizare le pot asigura copiilor mei.
    Astea-s importante pentru mine.
    Banii , mă doare-n lulă de ei.
    La toţi ăia care îşi doresc mulţi bani, le-aş da un metru cub de bancnote de 500 de euro , doar să semneze o hârtie.
    Pe hârtie aş scrie o împuternicire prin care înainte de ai da banii, să pot să îl duc pe o insulă PUSTIE.
    Acolo ar putea să şi-i bată de P-LĂ !

  29. kekee
    20 martie 2010 la 22:11 | #29

    @ strigo
    ia deschide graniţele celei mai mari puteri din lume ( CHINA ), să vezi cum fug toţi chinezii şi rămâne pustie.
    Ce proşti sânt chinezii aştia, fug de paradis! happy

  30. kekee
    20 martie 2010 la 22:17 | #30

    Iar când Romania o să producă o maşină ca Mercedes, Audi, BMW, Ferrari, Lamborghini, Porsche, când o să producă microprocesoare ca Intel sau AMD, când o să fie autostrăzi ca în majoritatea Europei, o să sug pulele tuturor românilor, până atunci ar trebui să pună mâna pe carte şi să muncească şi să gândească, şi iar să muncească .
    Şi când merg să voteze să gândească, nu să fie boi.

  31. Laura
    20 martie 2010 la 22:21 | #31

    Nu stiu, maga, nu stiu!

    Kekee, sa nu se deschida portile, ci mai bine sa lupte chinezii pentru o viata mai buna in China, Problema e ca ei nu traiesc bine pentru ca produc prea ieftin, dar si mai mare problema e ca ei cu produsele lor distrug celelalte piete, ma refer aici la cea europeana, americana. Ar trebui ca sa se rascoale chinezii, dar e cam greu cu mentalitatea lor. Eu una am fost negativ surpinsa ca in supermarketurile din Sibiu incarcau rafturile chinezii. Deci iti imaginezi pe ce bani putin lucreaza? Si pentru asta au venit in Europa? Si totusi e mai bine decat in China. Aste nu duce decat ca cei ce lucreaza la un nivel destul de jos in Romania sa aiba si mai putin. E nasoala chestia.

    De acord cu tine ca nivelul de trai e important, nu neaparat banii.

  32. 20 martie 2010 la 22:23 | #32

    @Florian
    cea mai puternică ţară??? laughing
    să numărăm:
    - singurul război câştigat “cu adevărat”, a fost cel de independenţă. ştii tu, “partida de ceai de la boston”, and co.
    - războiul de secesiune nu cred că are rost să-l număr… şi circulă o grămadă de teorii în lumea anglo-saxonă depre scopul real al războiului ăsta… în fine, nu mă bag, nu prea ai multe opţiuni!!
    - următorul… cică a fost un “război” cu mexicul, terminat cu “ocuparea” texasului… cel puţin aşa zic mexicanii laughing zice-se că celebra bătălie de la fort alamo face parte din războiul cu pricina… o fi!!! n-am auzit, vorba vine, citit comentarii pe chestia asta decât din surse cam dubioase, aşa că nu bag mâna în foc!!
    - ce-a mai urmat??? ww1.
    aici treaba e cu dus şi-ntors… chiar mai rău ca ww2!!! nu discut… încă.
    - ww2, la finele căruia us au ajuns unica ţară puternic industrializată a globului, cu o industrie practic neafectată de război. de fapt, unica ţară beligerantă cu pierderi exclusiv în material militar şi soldăţime. atât. restul, ca vai de lume.
    - a urmat… războiul din coreea. cât pe-aci s-o încaseze, de la chinezi, care abia terminaseră “marşul cel lung”, aşa că au cerut “ajutorul comunităţii internaţionale” aka onu, aşa cum au s-o mai facă, şi nu doar odată. terminat cu un armistiţiu… practic, din punct de vedere diplomatic, starea de război cu coreea (de nord) nu s-a încheiat, ambele părţi putând s-o atace pe cealaltă “când vrea muşchii ei”. finalul: o ţară divizată după “modelul german”…
    - vietnam: la fel ca mai sus. singura deosebire e că, zice-se, s-au băgat în ciorba asta ca să le scape cururile aliaţilor lor francezi (da, deja se înfiinţase nato la ora aia…winking
    - războaiele din irak (ambele)… presupun că sunteţi de acord cu mine că nu se poate numi că “ai câştigat războiul” dacă eşti incapabil să controlezi teritoriul “cucerit”. nemţii, cu toate problemele lor cu “partizanii” din diversele ţări europene, parcă s-au descurcat mai bine ca ei laughing
    să nu mai amintesc “talentul” de a-şi buşi proprii aliaţi: chestia cu “armele inteligente” care în loc să nimerească liniile irakiene le nimereau pe cele britanice, canadiene sau australiene nu sunt de azi-de ieri, cazuri de acelaşi gen petrecându-se şi în coreea şi vietnam.

    economic… presupun că putere economică o reprezintă existenţa capacităţilor de producţie, şi controlul lor deplin. de asemenea, accesul la pieţe de desfacere.
    ok??
    bun, pune mâna pe topul 500 forbes american, şi numără câte firme au capacităţile de producţie principale în state.
    dacă ai idee şi unde să cauţi, vezi şi structura acţionariatului lor…
    ei??
    acum încearcă să afli unde se vând majoritar produse americane. nu ale subsidiarelor, ci vorbesc de importuri, deci nu de “producţie la faţa locului”!!!

    şi apropo, nu sunt singurul de părere că “criza” s-a născut pur şi simplu din pricina faptului că americanii încă mai au impresia că-i pot controla pe chinezi laughing)
    şi s-a văzut cât de puţin dependenţi sunt ei.
    mai adaugă faptul că dacă le tună prin minte chinezilor să naţionalizeze zonele economice speciale, americanii nu pot decât să tacă şi să înghită!!!
    la fel şi restul ţărilor care, practic, şi-au mutat industria în china!!!

    îi admir, pe cuvânt… le-au oferit capitaliştilor nişte “câştiguri exorbitante” pe termen scurt, şi le-au futut practic, pe termen lung capacităţile de producţie.
    plus că practic au industrializat pe banii lor tot sudul chinei, plus şcolarizarea angajaţilor, care sunt obligatoriu chinezi, uneori, 100%… şi vorbesc şi de top, nu doar de muncitorii necalificaţi!!! laughing
    mai haios e că ăstora nu le vine să creadă… “criza” a fost doar un fel de avertisment, nu o declaraţie de război în toată regula….

  33. Laura
    20 martie 2010 la 22:28 | #33

    Ei Kekee, ar fe de ajuns ca ceea ce face sa poata exporta bine. Si Dacia Logan, ca masina ieftina, a reusit pe piata germana sa se manifeste destul de bine. Nu avem noi capitalul necesar si nici know how-ul. Si decat sa ne apucam sa furam ca si chinezii mai bine sa producem ce putem happy

    Se gandesc cand se duc la vot, nu-i bai, dar e situatia grea.

  34. Florian
    20 martie 2010 la 22:33 | #34

    @MifTy
    Bine, bre, nu-s americanii primii. Atunci zi-mi tu care-s ăia tongue

  35. Laura
    20 martie 2010 la 22:37 | #35

    Mifty, chiar am citit prin ziare economice termenul de “razboi economic cu China”. E chiar asa. Chestia e ca managarii marilor (si nu numai) firme urmaresc profit pe termen scurt, atat cat sunt ei la “putere” sa arate bilantele bine, apoi… Dumnezeu cu mila! Si pentru asta se duc in China, atrasi de semnul dolarilor in ochi. Cum zici, pe durata scurta. Si ei copiaza totul, inclusiv kow-howul atat de scum si greu de obtinut. E tare nasol ce fac chinezii. Am auzit de firme, care totusi s-au intors din China. Din pacate insa prea putine sad

  36. Laura
    20 martie 2010 la 22:39 | #36

    Maga, tu nu pricepi ca, oricat ar fi ne tragic, China? Tu stii ca exportul Chinezilor a crescut cu 45%? 45%!!! Daca ai citi ziare de economie ai stii tongue
    Dar nu-i nimic, cauite iti explicam noi happy

  37. Florian
    20 martie 2010 la 22:45 | #37

    Chestia cu războiul economic cred că este exagerată, strigoito. Dacă americanii ar fi în război economic cu China, pe de o parte n-ar mai investi acolo, iar pe de alta parte n-ar mai importa produse chinezesti.

  38. Laura
    20 martie 2010 la 22:48 | #38

    Ei Maga, esti un naiv si jumatate (scuze) si nici nu ai prea mult habar despre ieconomie (scuze inca o data), dar tu crezi ca-i dupa America? Tu crezi ca America-si permite sa nu mai importe produse chinezesti? laughing laughing laughing

  39. Florian
    20 martie 2010 la 22:50 | #39

    Strigo, daca exportul Chinei a crescut cu 45%, asta inseamna ca nu e nimeni in razboi economic cu ei. Daca Europa si SUA ar fi in razboi economic cu chinezii, n-ar mai avea unde sa exporte si exportul lor ar scadea, nu ar creste. Poti sa spui ca mai curand ca este vorba de o invazie a produselor chinezesti ieftine pe marile piete ale lumii. De ce nu s-or lua masuri pentru stoparea acestui fenomen, distructiv pentru economia statelor dezvoltate, asta nu mai stiu.

  40. Laura
    20 martie 2010 la 22:52 | #40

    Daca chinezii n-ar produce atat de ieftin, distrugandu-si propria populatie si distrugand cu preturile lor joase si alte piete ar fi bine. Ei pur si simplu fura descoperirile altora si le produc mult mai ieftin: clar ei au “vitele” alea de oamnei ce lucra pe nimic si traiesc tot ca vitele, n-au costurile de know-how, se dau acum si la petrol. Aoleu….

  41. 20 martie 2010 la 22:54 | #41

    mai interesant e că acum firmele locale au o pondere din ce în ce mai însemnată în exporturile zonei…
    şi mai distractiv e că au ajuns firme europene sau americane să “comande” firmelor chineze nişte specificaţii, se înţeleg la preţ, iar chinezii pot produce mult şi ieftin, pe termen scurt.
    exemple mai imediate ar fi… rds!!! laughing şi nu numai… vorbesc despre telefoanele digi mobil.
    şi mai frumos e că vodafone şi orange au de vânzare terminale produse tot de huawei, cu specificaţii uşor diferite, branduite “vodafone” sau “orange”, şi care sunt importate din china!
    alt exemplu ar fi firma… olandeză canyon!!!
    găseşti pe google canyon.com, vezi că are sediul în olanda, dar tot ce are de vânzare e produs 100% în china!!! pentru că e ieftin, rapid, profiturile sunt imediate…

    şi nu e singura care crede că “e bine”!!!

    şi mai interesant e că firmele chinezeşti au început să deschidă filiale sau subsidiare peste tot, în europa ca şi în cele două americi…
    asta cum vi se pare??? big grin

    P.S. aţi auzit de william gibson???
    e cel mai celebru exponent al literaturii s.f. ramura cyberpunk… (johnny mnemonic, filmul de acum câţiva ani cu keanu reeves e făcut după o nuvelă a lui).
    ia citiţi voi, aşa, de curiozitate, câteva “producţiuni” cyberpunk, şi fiţi atenţi la data de apariţie, apoi comparaţi cu situaţia actuală… aşa-i că e ciudat??? big grin

  42. Laura
    20 martie 2010 la 22:56 | #42

    Maga, chinezii sunt mult prea sireti sa o faca deschis. Iar cu masurile alea de care zici, sunt multi care cer asa ceva, dar inca nu s-a gasit nimic adecvat. Exista legi care interzic plagiatul, dar tu crezi ca se sinchisesc chinezii de asta? Nu uita ca ei traiesc intr-o dictatura. E adevarat o dictatura, care incearca sa promoveze economia de piata, dar e totusi dictatura. Si asta stii ce inseamna, nu? Am avut si noi din pacate atatia ani!

  43. Laura
    20 martie 2010 la 22:59 | #43

    Mifty, cred ca noi doi suntem de acord: China crying Magarusul, saracul mai viseaza la America! Maga, as vrea sa fie asa cum visezi tu, crede-ma! Dar, nu e din pacate!

  44. 20 martie 2010 la 23:01 | #44

    @Laura
    ştii cum se numeşte… de fapt, cum s-a numit dintotdeauna china, în limba locuitorilor ei??
    “imperiul de mijloc”.
    ştii şi de ce???
    pentru că ei se consideră singura treaptă intermediară dintre lumea demonilor şi cea a zeilor.
    ceilalţi oameni nu contează, ei sunt în bloc şi fără excepţie, “barbari”. deci nu sunt importanţi.

    şi cel mai prăpădit dintre culi e mândru că s-a născut chinez, şi are absolut tot dispreţul pentru oricine nu e chinez!!!
    nu ar pleca din china că-i ghiorăie maţele, ar pleca doar ca să facă un serviciu ţării lui.
    pentru că ţara lui e “imperiul de mijloc”.
    şi e valabil pentru toţi chinezii!!!
    (chiar dacă au cetăţenie americană sau britanică!!!)

  45. Laura
    20 martie 2010 la 23:02 | #45

    Mitfy, eu mi-am cumparat o geaca Jack Wolfskin, ferm convinsa ca e 100% produs german, dupa pretul ce l-am platit. Ete na, doar know how-ul cu materialul special si design-ul e din Germania, in rest produs in China. Si firma e nemteasca!

  46. Florian
    20 martie 2010 la 23:05 | #46

    Stiu ca sunt cinic strigoito, dar intr-un fel e mai bine ca la chinezi este dictatura, ca sunt tinuti strans in mana. Altfel, cine ştie ce deranj planetar s-a produce, dacă un miliard de oameni cu creierele dezorientate ar lua-o razna.

  47. 20 martie 2010 la 23:07 | #47

    Laura, apropo… ce au chinezii acum se cheamă, oficial “o ţară, două sisteme”…
    nu fi prea convinsă c-o duc (chinezii de rând) prost.
    china ştie şi să producă mărfuri de calitate, nu doar ştifturi “de export” (de fapt, dacă ceri “ştifturi”, asta primeşti, dacă vrei ceva de calitate, ceva de calitate o să-ţi fie livrat)… şi la cât de secretoasă e, nu aş fi deloc uluit dacă un chinez “de rând” ar duce-o, per ansamblu, mai bine ca un olandez sau suedez!!!

  48. Florian
    20 martie 2010 la 23:12 | #48

    @Laura
    Apropo de geaca ta, strigoito. Daca materialul si liniile tehnologice sunt nemtesti, iar mana de lucru e calificata, ce conteaza pe ce teritoriu e produsa? Si la noi, in Romania, italienii au produs ani de zile imbracaminte in lohn (in ultimul timp s-au cam retras). Iar cand am stat in Germania, o perioada am lucrat la o fabrica de ciorapi Pierre Cardin, unde marea majoritate a muncitorilor erau asiatici.

  49. Laura
    20 martie 2010 la 23:14 | #49

    Da, Mitfty, exact asta e si problema: ei au chiar si lucruri de calitate. Produse dupa modelul european sau japonez. Pe ansamblu, nu cred ca o duc bine: nu au cum d.p.d.v. economic. Lucreaza prea mult pentru prea putini bani (majoritatea). Clar exista si acolo bogati si inca multi, care vor produse “made in germany” si asta e speranta aici. Deci are medalia si o parte buna, dar pe ansamblu chinezii sunt prea multi. De fapt eu cred ca oamenii pe planeta asta sunt prea multi. Noi avem resurse limitate: pamantul nu mai creste sad , insa populatia lui da. E clar ca mai devreme sau mai tarziu va fi o lupta crancena pentru resurse. Lupta se da deja pe diferite planuri. In timp ce in Europa si America populatia scade in Asia, Africa, India ea creste.

  50. Laura
    20 martie 2010 la 23:17 | #51

    Exact asta e problema maga: locurile de munca! Unde sunt ele? E o lupta crancena pentru locurile de munca la nivel mondial.

    Mifty, chestia cu chinezii si “poporul de mijloc” n-am stiut-o. E infricosator crying
    Indoctrinarea asta e asa periculoasa!

  51. Laura
    20 martie 2010 la 23:20 | #52

    rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor “fifty pula” cu poza!

    Mifty, de unde ai mai scos-o si pe asta rolling on the floor ?

  52. Florian
    20 martie 2010 la 23:21 | #53

    @MifTy
    rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor Ti-am vazut porecla (fifty) scrisa pe bancnota laughing

  53. Florian
    20 martie 2010 la 23:22 | #54

    @Laura
    Stii strigoito ca bancnota bostwaneza chiar asa se cheama, pula? Ca si un oras din Croatia.

  54. Laura
    20 martie 2010 la 23:25 | #55

    Deci io pot sa zic, ca io ma duc in Pula? rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

  55. Florian
    20 martie 2010 la 23:27 | #56

    @Laura
    Apropo de populatia care scade in America. Am auzit zilele trecute la tv ca, in SUA, numarul nou nascutilor de origine hispanica a ajuns sa il depaseasca pe cel al tuturor celorlalti nou nascuti. Tare-s curios care va fi acolo compozitia populatiei, peste vreo 50 de ani.

  56. kekee
    20 martie 2010 la 23:27 | #57

    @MifTy
    bă ! dacă tot îi admiri aşa tare ,
    DE CE NU IMIGREZI IN CHINA ?
    PS.
    am văzut acum 3 ani o rafinărie , făcută de chinezi, în momentul în care au pus-o în funcţiune PIŞA PESTE TOT.
    A fost oprită imediat.
    Nici acum nu i-au dat drumul.
    OK ! Românii-s diştepţi , chinezii-s cei mai tari, DE CE PULA MEA IMIGREAZĂ LA RUPŢII-N CUR DE AMERICANI , NEMŢI , ETC.
    Mifty !
    Poţi să spui orice ELCUBRAŢII DEMNE DE IDOLUL TĂU WC TUDOR, io mă bazez pe EVIDENŢE.

  57. 20 martie 2010 la 23:29 | #58

    @Laura
    nu e îndoctrinare, aşa au fost chinezii dintotdeauna!!
    chiar şi când se băteau câineşte între ei, erau doar ei şi atât!!!
    nimeni nu mai conta.

  58. Florian
    20 martie 2010 la 23:29 | #59

    @Laura
    Poti sa zici, strigoito, cum sa nu. Dar daca te duci in Pula sa nu te duci cu pula in buzunar, ca moneda bostwaneza nu circula in Croatia laughing

  59. 20 martie 2010 la 23:32 | #60

    @kekee
    pentru că nu m-ar primi!!! laughing
    sunt câţiva care se află acum în china, dar de fapt se află în taiwan sau hong kong, nu în “mainland china”. chiar şi aşa, ştiu foarte bine că n-au să primească în veci cetăţenie!

    ai văzut o rafinărie care a fost făcută cum li s-a cerut: ieftină şi proastă.
    cine erau beneficiarii???
    şi cam ce “comisioane” şi-au tras din gheşeftul ăsta, că nu-mi vine să cred că italienii nu fură!!! laughing

  60. kekee
    20 martie 2010 la 23:33 | #61

    @ STRIGO
    tu ce crezi ?
    când o să moară de foame nemţii , harnicii de români unde o să fie ?
    când o să facă chinezii Porsche ?
    măi , tu nu vezi că mifty face mişto de tine, şi te infestează cu idei de tip WC Tudor !

  61. Laura
    20 martie 2010 la 23:34 | #62

    rolling on the floor rolling on the floor

    Kekee, oare tu ce parere ai despre moneda asta “pula” auzi sa nu te duci cu ea in buzunar in Pula rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor Vaz ca-ti place rolling on the floor

    Maga, cum e vorba “prosti si multi”!

  62. Laura
    20 martie 2010 la 23:42 | #63

    Kekee, sa speram ca nu se ajunge acolo! Chestia cu chinezii e chiar nasoala: de ex. la firma unde lucrez, avem cateva firme care au trebuit sa se decalre falimentare pentru ca nu mai puteau produce atat de ieftin incat sa faca fata concurentei (concurenta sunt produsele falsificate mult mai ieftine pe piata, provenite ghici de unde?). Ei au dezvoltat si perfectionat produsele, chinezii le-au plagiat si extrem de ieftin le vand. Firmele acelea nemtesti nu mai vindeau destul. Iti dai seama ca muncitorii au devenit someri si sunt in cautare de lucru. E o chestie trista. Chinezii apasa salariile in jos si in Europa si America.

  63. 20 martie 2010 la 23:43 | #64

    @kekee
    de fapt, ce-i reproşezi tu lui Vadim Tudor???
    cu EVIDENŢE, cum zici tu.

    şi cam ce-am greşit eu când am scris despre chinezi???
    vreau să văd DOVADA!!!

    P.S. chinezii fac deja porsche. de fapt, piesele lor… ce crezi că e în containerele alea imense care intră pe liniile de asamblare??? laughing
    P.P.S. “aici zace franţ
    de origine neamţ
    şi-n el o vacă
    de origine dacă!”
    crezi că bancul a apărut aşa, aiurea?? hee hee

  64. kekee
    20 martie 2010 la 23:46 | #65

    @ mifty
    era un EPC făcut în totalitate de CHINEZI , proiectare, ingenerie, construcţie, furnitură, si punere in functiune.
    Italienii nu au avut NICIUN ROL .
    Eu lucram pe un alt proiect la 2 kilometri de ei, si fiind in zonă am fost CU MULT FAST INVITATI, la punerea in functiune.
    Doaaamneee cât am râs.
    Proiectul l-au construit pentru un preţ cu 3 % mai ieftin decât o firmă nemţească.
    Repede ai dat cu presupusul, DESI HABAR N-AI, HABAR N-AI, HABAR N-AI despre ce e vorba.
    Beneficiarii erau saudiţii.
    Alte lucrări în tara aia chinezii nu o sa mai faca NICIODATA.
    TU VORBESTI FAĂRA SA AI HABAR DE SPRE CE VORBESTI.
    TU ESTI VADIME ?

  65. kekee
    20 martie 2010 la 23:50 | #66

    @ mifty
    ESTI NEBUN !
    vorbesc serios !
    PORSCHE CU PIESE CHINEZESTI !!!
    mai alaltaieri ziceai ca si Ferrariurile au piese chinezesti.

  66. Laura
    20 martie 2010 la 23:50 | #67

    Mai, ce ma mai distrati rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor sunteti doi nebuni rolling on the floor si mai apare si maga, un naiv rolling on the floor

    Un aricel, un pestisor mov, un magarus si o strigoita pun lumea la cale cu chinezii rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor
    Si cu Vadim ce aveti domnilor, el ce cauta? Vrea un concediu in Pula laughing

  67. 20 martie 2010 la 23:52 | #68

    @kekee
    “Proiectul l-au construit pentru un preţ cu 3 % mai ieftin decât o firmă nemţească.”
    aşa, şi??? rolling on the floor
    au luat banu’, pe nemţi i-au obligat să lucreze mai ieftin (dacă mai lucrează, vorba strigoiţei), implicit pe saudiţi i-au determinat să mai ieftinească o ţâră preţul la gaze (doar nu crezi că china importă din ucraina gaze naturale!!!), deci per ansamblu au ieşit doar în câştig laughing)
    sau eşti ferm convins că la ei în ţară ar fi făcut asemenea rahat??? rolling on the floor
    s-ar fi ferit ca dracu’ de tămâie, pentru că ar fi fost condamnaţi la moarte, şi executaţi fără multă vorbă!!!

    aştept să aud care e problema cu Vadim Tudor!!!

  68. 20 martie 2010 la 23:54 | #69

    @kekee
    ce îţi pare aşa ciudat???
    din moment ce chinezii le produc mai ieftin decât ei… crezi că stau la îndoială să mai scoată profit un miliard-două de lire italiene acolo??? phbbbbt

  69. kekee
    20 martie 2010 la 23:55 | #70

    @ strigo
    si firma unde lucrez acuma 3 ani o ducea greu din cauza ca ne suflau chinezii lucrarile de sub nas.
    Dupa rafinaria aia, si inca alte câteva proiecte ” la fel de reusite ” , nu i/a mai chemat nimeni !
    Acuma o ducem mai bine decât niciodata.
    Chinezii s/au reintors la facut tenisi si lanterne ieftine.
    PS.
    Io nu iti spun povesti de istorie, e ceea ce am vazut si trait.

  70. Laura
    20 martie 2010 la 23:56 | #71

    Porsche-le e acum la VW, sa vedem ce-o iesi. Clar, ca aici in Stuttgart nu prea or fost astia de acord cu preluarea. Dar oricum o fost destul de naiv si din partea celor de la Porsche, sa creada ca pot prelua conducerea in VW! Dupa mine, eu as fi combinat Porsche-ul cu Mercedesul! Ca tot is din aceeasi zona happy Dar pe mine, nu m-or intrebat sad

    Nu stiu bre, ce piese are Porschele, dar stiu ca e incomod ca dracu’! Deci io de dau de bani un Audi TT mi-as lua big grin

  71. kekee
    20 martie 2010 la 23:57 | #72

    da ma , le/au dat muie la sauditi jmecherii de chinezi.
    da le/au dato ultima.
    dup/aia au reinceput sa faca tenisi.

  72. Laura
    21 martie 2010 la 00:01 | #73

    Kekee, e minunat sa aud asta. Ma face sa-mi mai revin happy Bine ca inca nu stiu chiar totul! Pe mine ce ma deranjeaza cel mai mult la chinezi e ca fura munca intelecuala a altora si apoi, fara costurile acelora pot produce mai ieftin. China nu-i un stat social ca Germania. Nu stiu ce va mai fi si aici, ca parca prea s-a inmultit partea de stanga sad

    Maga, te-au furat chinezii???

  73. 21 martie 2010 la 00:03 | #74

    @kekee
    tenişi pe care-i vând saudiţilor, italienilor, etc, etc…
    ai văzut tu tenişi “made in saudi arabia”??? rolling on the floor

    şi tot n-ai spus ce-i reproşezi lui Vadim Tudor!!!

  74. Laura
    21 martie 2010 la 00:08 | #75

    Io sa va zic ceva: am o prietena foarte, foarte buna. E ca si sora mea. Si a votat odata cu Vadim. Am crezut ca lesin cand am auzit-o. Explicatia ei: a votat cu Vadim in semn de repros pentru ceilalti politicieni. Nu ca el ar fi fost mai buni, dar, zicea ea, e ca o palma pentru clasa politica. Deci, fata inteligenta, cu scoala. Nu am prea inteles-o si nici nu cred ca as fi vrut sa o inteleg, dar mi-a trebuit ceva sa-mi revin big grin

  75. kekee
    21 martie 2010 la 00:09 | #76

    iar vis-a -vis de ” au luat banu’, pe nemţi i-au obligat să lucreze mai ieftin ”
    Nu poti lucra mai ieftin, ai niste costuri, un grup de proiectanti , de ingineri buni costa, daca nu-i ai , construiesti o balega chinezeasca.
    iar cu Vadim – daca nu eşti Vadim, esti colegul său de la Socola, ATÂTEA ABERAŢII NU AM AUZIT IN ULTIMII 5 ANI , câte am auzit în ultimele 2 săptămâni.

  76. Florian
    21 martie 2010 la 00:10 | #77

    @Laura
    M-a furat somnul, strigoito, ca azi am avut o gramada de alergaturi si de treburi.
    Si sa nu mai zici de mine ca-s naiv, da? De ce-s, naiv, ca am zis de americani ca sunt pe primul loc in lume? Pai sunt, ca au PIB-ul cel mai mare. China e pe locul 3, iar Germania a trecut pe 4 (cred ca d’asta te oftici big grin). Asa ca nu stiu cine e mai naiv tongue tongue tongue tongue tongue
    Gata, am obosit de atata scos limba, asa ca ma duc sa ma culc. Noapte buna kiss

  77. kekee
    21 martie 2010 la 00:16 | #78

    @ strigo
    mie nu mi-e frica de chinezi.
    Am încredere în fantezia italienilor, în precizia şi rigoarea nemţilor, în Europa şi America.
    Dacă copiezi , nu o să fii niciodată un original.
    Mifti poate să-şi cumpere maşină XIAO/BAO, pantofi sport ŢING/PING, calculator FUG/XING, si parfum XIB/XOB.
    Io o sa îmi cumpăr toată viaţa BMW, ADIDAS,APPLE, ARMANI !

  78. Laura
    21 martie 2010 la 00:22 | #79

    Noapte buna, maga!

    Kekee, nici mie, pentru pielea mea. Am cat de cat o meserie pe care n-o poate face orice chinez. Macar atata am avut grija laughing Dar totusi, nu e corect ceea ce fac cu plagiatul asta fara margini. Unele firme nici nu-si mai expun produsele pe internet din cauza asta, decat asa in mare si fara prea multe detalii. Clar, invata si europenii sa se apere cumva si chiar ma bucur ca sunt domenii in care reusesc.
    Nici nu ai gusturi rele, aricelule winking Ia sa te servesc io cu un paharel de vin!

  79. kekee
    21 martie 2010 la 00:29 | #80

    MERSI !
    nu-i nu ştiu ce de capul meu, dar totuşi , sant un aricel caruia ii plac lucrurile BINE FĂCUTE !
    şi acuma mi le permit, că îmi mai rămâne câte ceva din salar la sfârşitul lunii.

  80. 21 martie 2010 la 00:29 | #81

    @kekee
    ia uită-te pe eticheta de pe lapul tău.
    scrie cumva “made in italy” pe el??
    no way, scrie, ca peste tot “made in PRC”.
    te las să ghiceşti ce înseamnă PRC.

    ce să copieze chinezii??? hee hee
    când chinezii aveau tipografii, germanii trăiau în păduri, în corturi, şi trăiau din vânat, pescuit, şi cules de fructe. şi habar n-aveau ce e aia “agricultură”.
    la fel şi francezii… mă rog, triburile france… şi mai sus vorbesc de triburile germanice.
    nici italienii nu erau prea departe de situaţia asta (apropo, CARE italieni??? că unica populaţie ferm autohtonă a fost cea etruscă, exterminată total, încă de pe vremea lui Numa Pompilius. te las să-l cauţi singur, că sigur nu ştii cine e gagiu’winking

    deci şi tu crezi în basmul cu Vadim nebun???
    ai văzut tu un certificat medical original pe care să scrie asta???
    nu, nu faci decât să repeţi ce-ai auzit la tv şi prin ziare… şi se ştie că televiziunea sau ziarele “nu minte” niciodată!!! hee hee
    te-ai uitat să vezi cine sunt cei care-l acuză???
    şi mai apoi, te-ai uitat să vezi dacă a minţit cu ceva în ce-a scris în “românia mare”???
    sunt aproape 20 de ani de-atunci… nu cred că aveai buletin când a apărut primul număr din rm, ariciule!
    ei???
    parcă te făleai că te iei după EVIDENŢE.
    care, alea care-ţi convin ţie, sau alea adevărate???

  81. Laura
    21 martie 2010 la 00:35 | #82

    Mifty, tu esti fan Vadim thinking

    Hai noroc, aricel!

  82. kekee
    21 martie 2010 la 00:41 | #83

    hoooo , iar vorbesti despre ce nu ai habar !
    La revolutie eram major, asa ca fituica ta de capatii ….
    Da scrie PRC = china, DAR L-AU PROIECTAT SI FACUT CHINEZII 100 % ?
    NU !
    l-AU ASAMBLAT DOAR .
    TACI,TACI, TACI -stiu deja ce prostie vrei sa spui, ca fac si chinezii .
    CE ???? microprocesoare ???
    Iar in ceea ce priveste Numa Pompilius – ar trebui sa ma simt jignit , vis- a- vis de supozitia ta ca nu as sti cine e.
    Dar nu ma simt jignit ca am vazut câtă istorie stii , când ai afirmat ca fascismul a fost inventat de nemti si nu de Musollini.
    PS.
    io ies ca m/am saturat .

  83. kekee
    21 martie 2010 la 00:42 | #84

    hai noroc !
    si noapte buna !

  84. Laura
    21 martie 2010 la 00:52 | #85

    Noapte buna si tie ariciule! Uite ca n-o fost dijeaba! Am aflat si eu ca unele firme or luat o portie de china, apoi s-au redresat foarte bine. Daca italienii or reusit, vor reusi si nemtii. Si si altii, sa speram. Imbucurator.

  85. Laura
    21 martie 2010 la 00:52 | #86

    Noapte buna si tie ariciule! Uite ca n-o fost dijeaba! Am aflat si eu ca unele firme or luat o portie de china, apoi s-au redresat foarte bine. Daca italienii or reusit, vor reusi si nemtii. Si si altii, sa speram. Imbucurator.

  86. Laura
    21 martie 2010 la 00:53 | #87

    Noapte buna si tie ariciule! Uite ca n-o fost dijeaba! Am aflat si eu ca unele firme or luat o portie de china, apoi s-au redresat foarte bine. Daca italienii or reusit, vor reusi si nemtii. Si si altii, sa speram. Imbucurator.

  87. 21 martie 2010 la 01:06 | #88

    @kekee
    ieşi, că te simţi prea perforat!!!! rolling on the floor

    aşa-i, n-am idee de istorie, treb’e musai să caut pe goangăl sau să iau de bune toate elucubraţiile de pe wikipedia rolling on the floor

    cu adidas e la fel: made in prc.
    cu armani… hee hee să mai zic???

    cui îi mai pasă că “a fost conceput de…”???
    de pildă, cui îi mai pasă că interfaţa aia, cu desktop, iconuri, meniuri roll-over a fost concepută de xerox, şi apoi copiată mai întâi de apple (care mai târziu a dat în judecată câteva firme care NU au avut acces la cercetările xerox, şi care au creat interfeţe asemănătoare… pentru C64 şi mai apoi pentru ms-dos!!!), şi apoi de micromoale???
    so, scrie “made in prc”???
    scrie.
    iau chinezii banu’ pe chestia asta???
    iau.
    îl iau pe-al tău, cel care cumpără numai marfă “originală”???
    îl iau.
    ce mai vrei ca să pricepi???
    desene???

    “Dar nu ma simt jignit ca am vazut câtă istorie stii , când ai afirmat ca fascismul a fost inventat de nemti si nu de Musollini.”

    când am afirmat asta???
    DOVADA, BABY, DOVADA!!!!

  88. Laura
    21 martie 2010 la 13:28 | #89

    Mifty, nasol e ca pe multe produse nici macar nu scrie “made in china sau prc”. Ca e o concurenta iloiala nu-i intereseaza pe chinezi. Daca pe unele produse ar scrie n-ar mai fi asa de cumparate!

    Aseara nu mi-a mai mers cotcodacii, dintr-o data: or fi dat chinezii peste el laughing si tare mi-a fost mirarea azi-dimineata ca o intrat de trei ori big grin

  89. Laura
    21 martie 2010 la 16:18 | #90

    Ia uitati unul din cantecele mele preferate:

    http://www.youtube.com/watch?v=xDKIH47nubs&feature=related

  90. Laura
    21 martie 2010 la 19:40 | #92

    In Germania se face un culoar salvarii fara dar si poate. Am trait asta de nu stiu cate ori. Nici nu stiu ce s-ar intampla altfel. Am trait o data ceva: venea ambulanta taitataaa… chestia era, ca era sens unic: in dreapta un santier si dupa banda, o groapa cam de o juma de metru, ca se facea drum nou. Un sofer, de atata ravna sa traga masina la o parte sa faca loc salvarii o cazut cu masina in groapa si s-o rasturnat. Astia de la salvare or coborat iute, l-or scos pe ala din masina, l-or zguduit otara sa-si revina si or taiat-o mai departe. Si asta intr-o viteza de aveai impresia ca sunt roboti, nu alta!

    No, aici nu mai poti da vina pe politica si politicienii, ci pe mentalitatea oamenilor, pe felul lor de a fi. Sunt curioasa ce pedepse or luat si daca au luat!

  91. Florian
    21 martie 2010 la 21:02 | #93

    Buna seara. Pe unde va distrati, cotcodaci?
    Ce intrebare pot sa pun si eu. Cine se distreaza, n-o fi nebun sa lase cheful ca sa vina sa-mi raspunda.
    Da’ daca nu-i nimeni p’aci, vorbesc si eu de unul singur, ce dracului sa fac.

  92. 21 martie 2010 la 21:13 | #94

    bre, da’ chiar trebe sa va rog eu sa intrati pe DC si sa faceti putina atmosfera acum, in aceste clipe tensionate ale votului la roblogfest?

  93. Laura
    21 martie 2010 la 21:34 | #95

    Ceau Maga happy

    Nuuu, Tirane, nuuu trebe sa ne rogi frumos! Da’ o bericica n-ar strica big grin

  94. Florian
    21 martie 2010 la 21:44 | #96

    @Laura
    Strigo, Tiranul vrea atmosfera. Ce zici, mergem sa ne legam de Petrov, daca o fi pe acolo? Sa vezi ce atmosfera iese, ca ala nu e dus la biserica big grin

  95. 21 martie 2010 la 21:49 | #97

    @Tiranul
    io sunt ferm convins că nu e nici dreq acolo… am tot dat refeci de aseară, şi nimic: nici un post nou, nici un comentariu nou, numai unmihai şi-atât!!!
    something is rotten in den… DC!!! big grin

  96. Laura
    21 martie 2010 la 21:51 | #98

    Mai io mi-am facut si un cont sa votez pentru DC, dar inca n-am primit confirmarea laughing
    Si fara cont ciuciu vot!

  97. 21 martie 2010 la 22:03 | #99

    @Laura
    vezi în spam, uneori aterizează acolo, dar dacă ai gmail, n-ar trebui să ai probleme.
    (am impresia că foloseşti o adresă de mail corporate, fii fată deşteaptă şi n-o folosi pentru treburi personale, ci numai pentru stufful legat de acel job!!! nu de alta, dar nu vrei să te dea în gât webmasterul de-acolo că-ţi cauţi de lucru la concurenţă, eh?? big grin)

  98. Ciprian
    21 martie 2010 la 22:08 | #100

    Buna seara
    Laura, vezi ca in mailul care vine nu scrie Roblogfest la expeditor, ci FourHooks (ceva de genul..)

Pagina cu comentarii
  1. Nici un trackbacks momentan.